Monday, June 23, 2008

Antara Kucing Dan Euro2008

Semalam bermula perlawanan antara Rusia dan Belanda..Dan adik lelaki aku semangat sangat nak tengok bola sampai sanggup tido sekejap di ruang tamu...aku plak keletihan setelah penat ke kebun dan berjogging...dan aku pun naik bilik..then terbongkang tido xsedarkan diri..dan bermula lah kisah kucing aku nie...slalunye sebelum aku tido...aku dan adik aku akan kluakan kucing tuh...tapi entah mcmne..boley terlupe plak nk klua kan kucing yang mmg sepatutnye tido kt luar rumah...di sebabkan jarang tido dalam rumah...yang adik aku nie pandai plak...gi tutup pintu...dan yang bestnye..kucing aku nie tido lah di dalam rumah memandangkan hujan kt luar...so sedaplah kucing tuh tido dalam rumah...Jam menunjukkan hampir pukul 2.45 dan adik aku pun bangun lah tengok euro sehinggalah hampir pukul 5 pagi...di antara perlawanan bola tuh...berlakulah cerita kucing aku nie skali lg...kucing aku yg xbiasa dok dalam umah nie...telah naik ke bilik adik aku..dan meninggalkan kesan degil nya di atas tilam tanpa di sedari sesiapa pun..sungguh hebat kucing nie...upenye die ambil kesempatan di kala sume org sedang nyenyak tido..Ceis...bijak sungguh kucing nie...setelah adik aku abis menonton perlawanan euro2008...die pun trus lah ke bilik die dengan perasaan kepenatan dan mengantuk..sbbnye esok paginye die kene bangun plak sbb kene pegi sekolah..so..die pun baringlah di atas tilam yg empuk itu termasuklah sekali dengan najis yang telah ditinggalkan kucing bijak itu...selepas itu adik aku pun seperti terbau akan najis..jadi die meraba2 lah di sekitar tilamnya..dan tersentuh seperti span basah lalu mencium dan ternyata skali itu adalah najis kucing bijak itu...tanpa membuang masa.adik aku pun pergilah ke bilik air untuk mencuci najis itu tanpa disedari abis sluanye terkena najis itu...lalu adik aku pun tukar slua dan mengantungnye di mini ampaian di sebelah bilik air...dan tilam yang terkena di tinggalkan di bawah katil manakala adik ku tidor di atas toto yg ade kt atas katil tu..sungguh sedap adik ku tido dengan haruman yang menyelrakan..di sebabkan kesan mengantok yang tinggi sangat...apabila pukul 6.30 pagi emak aku akan menggerakkan adik aku untuk ke sekolah...apabila di bukaknye pintu..berbaulah haruman yang 'baik' punye...aku pun xdapat bayangkan mcmner...selepas itu adik aku pun pergilah mandi dan terus ke sekolah tanpa ade perasaan apa-apa pun...akhirnya...najis itu di bersihkan dan keadaan bilik adik aku jadi seperti sedia kala...tiada kesan bau,warna dan rasa di sekitarnye..jadi sucilah bilik adik aku dah...yess..

No comments: